Kernel ładuje zły moduł?

Sergiusz Pawlowicz ser w metalab.unc.edu
Nie, 27 Paź 2002, 02:35:08 CEST

--->[Quoting Michal Kochanowicz <michal w michal.waw.pl>:]

> A   ty,   administratorze    Polspamu   i   mail.pld.org.pl,
> zsynchronizuj  wreszcie  badmailfrom  żeby  człowiek,  który
> przez chwilę  PRZEZ POMYŁKĘ  był w polspamie,  mógł wreszcie
> wysyłać maile.

Nie  jestem   żadnym  administratorem  polspamu,   tylko  jego
odbiorcą, i to nie moja wina, że wpisałeś tam ten adres...

Reszty twoich  problemów nie  komentuję, natomiast  mogę tylko
poradzić,  byś  pisał  na  pld-users-pl -  tam  jest  właściwe
miejsce dla początkujących BOFHów.

cheers - Sergiusz
--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/
on wallpaper: tldp.org, gnu.org, pld-linux.org, hyperreal.info