Kernel ładuje zły moduł?

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Nie, 27 Paź 2002, 16:18:01 CET

On Sun, Oct 27, 2002 at 02:35:08AM +0200, Sergiusz Pawlowicz wrote:
> Nie  jestem   żadnym  administratorem  polspamu,   tylko  jego
Po co kłamiesz?

> odbiorcą, i to nie moja wina, że wpisałeś tam ten adres...
Natomiast jest wyłącznie twoją winą to że nadal znajduje się on w
badmailfrom pomimo tego że został usunięty z polspamu trzy miesiące
temu.

mail.pld.org.pl nie służy wyłącznie tobie. Jeśli już zdecydowałeś się
udostępnić tą maszynę PLD to chwała ci za to, ale nie czyni to ciebie
właścicielem list PLD, ani nie daje ci prawa robić z nimi co ci się
podoba i ograniczać dostępu według własnego widzi-mi-się.

Wydaje mi się że czegoś nie rozumiesz. Twoją rolą --- którą sam wybrałeś
--- jest służyć PLD a nie odwrotnie.

> Reszty twoich  problemów nie  komentuję, natomiast  mogę tylko
I dobrze, bo jak już pokazałeś, nie masz pojęcia o czym piszesz.

> poradzić,  byś  pisał  na  pld-users-pl -  tam  jest  właściwe
> miejsce dla początkujących BOFHów.
Próbując mi dogryzać wiele nie zdziałasz. Jesteś dla mnie nikim i
cokolwiek o mnie powiesz, mało mnie to obejdzie.
--
--= Michal Kochanowicz =--==--==BOFH==--==--= michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--