Kernel ładuje zły moduł?

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Nie, 27 Paź 2002, 17:43:16 CET

On Sun, 27 Oct 2002, Michal Kochanowicz wrote:

> Po co kłamiesz?

> Natomiast jest wyłącznie twoją winą to że nadal znajduje się on w
> badmailfrom pomimo tego że został usunięty z polspamu trzy miesiące
> temu.
>
> mail.pld.org.pl nie służy wyłącznie tobie. Jeśli już zdecydowałeś się
> udostępnić tą maszynę PLD to chwała ci za to, ale nie czyni to ciebie
> właścicielem list PLD, ani nie daje ci prawa robić z nimi co ci się
> podoba i ograniczać dostępu według własnego widzi-mi-się.
>
> Wydaje mi się że czegoś nie rozumiesz. Twoją rolą --- którą sam wybrałeś
> --- jest służyć PLD a nie odwrotnie.

> [...]

Moje zdanie jest jedno: trzeba dokonczyc to cosmy z kloczkiem ustalili w
marcui przeciagnelo si enajpierw z posodu Socrata a teraz z powodu braku
czasu u honeja+chatula. Czyli MX+listy do ICMu na an2.

Koniec, kropka, maszyna pod kontrola. EOT.

M.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-