Kernel ładuje zły moduł?

Sergiusz Pawlowicz ser w metalab.unc.edu
Nie, 27 Paź 2002, 17:41:06 CET

--->[Quoting Michal Kochanowicz <michal w michal.waw.pl>:]

> Po co kłamiesz?

?? :-) ?? ??              może są rzeczy o których nie wiem ??

> Natomiast jest wyłącznie twoją winą to że nadal znajduje się
> on w badmailfrom  pomimo tego że został  usunięty z polspamu
> trzy miesiące temu.

stary,  kurwa,  pobierz  aktualną  bazę  polspamu  i  przestań
pieprzyć.  crona nie  przekonam,  żeby wyrzucił  z bazy  jakiś
adres. to nie moja wina, że koleś ma w polu sender coś, co nie
podoba się polspamowi.

> mail.pld.org.pl  nie   służy  wyłącznie  tobie.   Jeśli  już
> zdecydowałeś się udostępnić  tą maszynę PLD to  chwała ci za
> to, ale nie  czyni to ciebie właścicielem list  PLD, ani nie
> daje ci  prawa robić z  nimi co  ci się podoba  i ograniczać
> dostępu według własnego widzi-mi-się.
>
> Wydaje mi się że czegoś  nie rozumiesz. Twoją rolą --- którą
> sam wybrałeś --- jest służyć PLD a nie odwrotnie.

moralizatorski wykład,  dajesz radę, stary -  jak na leniwego,
początkującego BOFHa.

> I  dobrze, bo  jak już  pokazałeś, nie  masz pojęcia  o czym
> piszesz.

?? ?? - hehe, 'man grep'.

> Próbując mi  dogryzać wiele  nie zdziałasz. Jesteś  dla mnie
> nikim i cokolwiek o mnie powiesz, mało mnie to obejdzie.

z twej niepotrzebnej pyskówki widać, że cię ta sprawa rusza. i
słusznie - w końcu być BOFHem  to nie tylko prawa, ale również
obowiązki!

cheers - Sergiusz
--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/
on wallpaper: tldp.org, gnu.org, pld-linux.org, hyperreal.info