2.4.20-5

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Śro, 2 Kwi 2003, 11:05:02 CEST

On Wed, 2 Apr 2003, Michał Margula wrote:

> Aaaa. To ja nie mam IDE.

Ja tez nie, i bylem zaskoczony problemami bo maja maszynaka miala przez
prawie 40h obciazanie na poziome 10 i nic sie nie dzialo...

> Swoją drogą pozwólcie, że się wtracę - jak działa moduł e1000 z tego kernela?

Nie mam pojecia nie mam takich kart.

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}