2.4.20-5

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Śro, 2 Kwi 2003, 11:55:16 CEST

On Wed, 2 Apr 2003, Michał Margula wrote:
> Swoją drogą pozwólcie, że się wtracę - jak działa moduł e1000 z tego
> kernela?

Jak tylko pojawiło się 2.4.20 to chciałem na swoich e1000 (i e100)
przetestować, żeby się przestać bawić z zewnętrznymi modułami. Efekt był
przerażający - te w kernelu są tak wykastrowane, że szkoda gadać. Żadne
iansy nie chodzą, nie ma mowy o vlan-ach sprzętowych, agregacji portów i
innych podobnych zabawkach...

IMHO to powinno być wycięte z tego kernela, ale to tylko moja opinia. Nie
lubię nie w pełni funkcjonalnych urządzeń...
e1000 z paczki osobnej ładnie chodzi, ale nie udało mi się na nim
uruchomić vlanów. Niby wszystko działa, ale interfejsy są głuche.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...