Kernel at PPC (B50)

Tomek Orzechowski orzech w pld.org.pl
Pią, 25 Kwi 2003, 13:55:42 CEST

[25 kwiecień, 2003] Marcin Bohosiewicz napisał:

>A porty > 1024 odblokowales?

Nie ma takiej potrzeby. Jeśli oblokowany jest port 21 w kieruku serwera
to conntack automagicznie otwiera wyskokie porty (śledzi sesje ftp,
dokładnie PASV, Entering Passive Mode (213,186,83,34,10,237) etc).

>Czekaj, ten firewall robi masq/nat ?

Też. Ale serwer ftp ma publiczny adres IP.

>Heh... netfilter jest jednak zaburaczony...

netfilter w ppc: conntrack, ip6tables i Bóg wie co jeszcze.
Ja właśnie zaczynam się rozglądać na Intelową maszynką do podmiany tego
PPCa.

PS. Wyczhodzi na to, że PPC jest jakby trochę przereklamowane :-/
--