Kernel at PPC (B50)

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Pią, 25 Kwi 2003, 20:38:52 CEST

On Fri, 25 Apr 2003, Tomek Orzechowski wrote:

> Nie ma takiej potrzeby. Jeśli oblokowany jest port 21 w kieruku serwera
> to conntack automagicznie otwiera wyskokie porty (śledzi sesje ftp,
> dokładnie PASV, Entering Passive Mode (213,186,83,34,10,237) etc).

Hmmm... tylko jak widac, cos mu z tym nie idzie.
I jak pamietasz chyba z list, to nie pierwszy problem z netfilterem
a dokladneij conntrackiem w naszym kernelu (przypominaja mi sie
te zdychajace ni stad ni zowad maszyny AlchemyXa).

> Też. Ale serwer ftp ma publiczny adres IP.

> netfilter w ppc: conntrack, ip6tables i Bóg wie co jeszcze.
> Ja właśnie zaczynam się rozglądać na Intelową maszynką do podmiany tego
> PPCa.
NO, nie poddawaj sie tylko zapusc na to bron ostateczna: Qboosha ;)

> PS. Wyczhodzi na to, że PPC jest jakby trochę przereklamowane :-/
Raczej nie wina tu PPC, a autorow netfiltra, a moze naszych
kernel-packagerow co montuja snapy netfiltra w dystrybucyjne jajo.
Ciekawe jak sie zachowuje vanilla 2.4 ?

Swoja droga, ciekawe czy na axp i sparc sa podobne problemy.

M.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-