BuildRequires: bin86 - już nie potrzebne

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Nie, 28 Gru 2003, 14:15:44 CET

Widzę że dalej w kernel.spec (także 2.4 i 2.6) jest BuildRequires: bin86
(oczywiście dla arch ix86). Też myślałem że to jest potrzebne i nawet
zabrałem się za portowanie bin86 na AMD64 (paskudna robota - wszędzie
założenie że sizeof(long)==4). Ale sprawdziłem w źródłach kernela, a
także w jego dokumentacji i wygląda na to, że bin86 już dawno (a
przynajmniej od 2.4.20) do budowy kernela na ix86 nie jest potrzebne.
Warto by było tego BuildRequires się pozbyć, bo to bin86 to niezłe
paskudztwo, a chyba przez nic innego nie jest używane.

Prawdopodobnie do budowy kernela 2.2 dale jest potrzebne... ale to już
historia ;-)

Pozdrowienia,
        Jacek