BuildRequires: bin86 - już nie potrzebne

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Nie, 28 Gru 2003, 14:34:50 CET

grr, znowu się naciąłem - nie zauważyłem, że to -kernel bez Reply-To

----- Forwarded message from Jakub Bogusz <qboosh w pld-linux.org> -----

On Sun, Dec 28, 2003 at 02:15:44PM +0100, Jacek Konieczny wrote:
> Widzę że dalej w kernel.spec (także 2.4 i 2.6) jest BuildRequires: bin86
> (oczywiście dla arch ix86). Też myślałem że to jest potrzebne i nawet
> zabrałem się za portowanie bin86 na AMD64 (paskudna robota - wszędzie
> założenie że sizeof(long)==4). Ale sprawdziłem w źródłach kernela, a
> także w jego dokumentacji i wygląda na to, że bin86 już dawno (a
> przynajmniej od 2.4.20) do budowy kernela na ix86 nie jest potrzebne.
> Warto by było tego BuildRequires się pozbyć, bo to bin86 to niezłe
> paskudztwo, a chyba przez nic innego nie jest używane.

Jeszcze przez lilo chyba (dla plików *.S po przepuszczeniu przez
preprocesor gcc; z wyjątkiem jednego, który jest traktowany nasmem).