2.4.20-7smp i montowanie /dev/md0 z ReiserFS = moje problemy

Wojciech Potaczek wojciech w potaczek.pl
Wto, 3 Cze 2003, 12:36:22 CEST

> Jaki kontroler SCSI ???
> Dopiero niedawno sie dowiedzialem [od LT_], ze uzywany przezemnie
sterownik
> do AIC7XXX ma jakies bledy.
> A w kilkunastu ostatnich kernelach byl uzywany wlasnie ten sterownik
> [6.2.32] obecnie jest 2.4.20-7pl1 w ktorym powrocilem do
> wczesniejszej wersji [6.2.8] i na swojwj maszynie nie zauwazylem zadnych
> problemow.

Płyta główna Intel L440GX+ z kontrolerem na płycie AIC7896
o ile dobrze pamietam.

> Nie wiem, dlaczego, ale faktycznie po wpisaniu quota_v2 system wstaje
> bezproblemowo, podejzewam, ze gdzies jest cos, co powoduje, ze nie jest
> mozliwe automatyczne zaladowanie modulu.

Mam quota_v2. Wygląda na to, że moduł ładuje się bez problemu.
Ładuje się z /etc/modules.
Dopiero montowanie pada. Dioda "od dysków" świeci się
ciągłym światłem.

Przy ReiserFS nie będę sie upierał.
Zrobię sobie zatem XFSa w wolnej chwili.

Bardzo dziękuję za info.

--
Wojtek Potaczek
(Nie mam pomysłu na sygnaturkę)