2.4.20-7smp i montowanie /dev/md0 z ReiserFS = moje problemy

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Wto, 3 Cze 2003, 10:23:30 CEST

On Tue, 3 Jun 2003, Wojciech Potaczek wrote:
[...]
> Konfiguracja jest następująca:
> System na /dev/hda
> oraz trzy SCSI spięte /dev/md0 (RAID5)
> Na wszystkich partycjach mam ReiserFS
> z tym, że na md0 jest tworzony pod kernelem 2.4

Jaki kontroler SCSI ???
Dopiero niedawno sie dowiedzialem [od LT_], ze uzywany przezemnie sterownik
do AIC7XXX ma jakies bledy.
A w kilkunastu ostatnich kernelach byl uzywany wlasnie ten sterownik
[6.2.32] obecnie jest 2.4.20-7pl1 w ktorym powrocilem do
wczesniejszej wersji [6.2.8] i na swojwj maszynie nie zauwazylem zadnych
problemow.

Co sie tyczy zatrzymywania na "mounting local filesystem .."
to takze go zauwazylem.
I tyczy sie to TYLKO ReiserFS'a niestety nie znam rozwiazania
na mojej maszynie pomaga TYLKO i WYLACZNIE weryfikacja dysku z poziomu
BIOS'a SCSI.
Ktos - nie pamietam kto - radzil mi takze, wpisac modul reiserfs.o do pliku
/etc/modules.conf
tak, zeby byl ladowany zawsze, podobnie radzono mi zrobic z quota_v{1,2}

Nie wiem, dlaczego, ale faktycznie po wpisaniu quota_v2 system wstaje
bezproblemowo, podejzewam, ze gdzies jest cos, co powoduje, ze nie jest
mozliwe automatyczne zaladowanie modulu.

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}