Fwd: 2.4.x IPSEC backport available

Maciej Świniarski (luzik) luzik w ds.pg.gda.pl
Pon, 12 Maj 2003, 19:07:32 CEST

Dnia Mon, 12 May 2003 14:40:19 +0200
Krzysiek Taraszka <dzimi w pld.org.pl> napisał:

> Pojawil sie port IPSEC z jąder 2.5 do 2.4. Nie byl bym jednak takim
> hurraoptymistą, mamy obecnie "chyba" działającą platwormę z
> freeswan-2.00 w kernelu, dlatego z właczeniem tej łatki wolał bym się
> wstrzymać do czasu, aż w jądrze 2.5 osiągnie stan "mrożenia".
> (mowa oczywiście o Ac, do nesta raczej nie ma przeciwskazan)

Dodatkowo jest jeden motyw: freeswan!=ipsec_2.5.x
freeswan o ile mi wiadomo jeszcze nie potrafi sobie radzic z modulem
ipsec z 2.5.x to nie od nich jest ten modul. A z tego ipsec'a nowego to
kozysta sie chyba w taki podobny sposob jak z khttpd

--
Czcijmy wielkiego Tux'a...
...luzik