SOURCES: linux-2.4.20-netfilter-ip6t-align.patch (NEW)

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pią, 16 Maj 2003, 15:59:26 CEST

On Fri, May 16, 2003 at 03:53:43PM +0200, qboosh wrote:
> Module name:	SOURCES
> Changes by:	qboosh	03/05/16 15:53:41
>
> Added files:
> 	linux-2.4.20-netfilter-ip6t-align.patch
>
> Log message:
> - ip6t_table_info alignment fix (needed to get usable ip6table_* modules on ppc)

Dzięki temu ip6tables na ppc zaczyna w ogóle działać (bez tej poprawki
nie dało się wczytać modułów ip6table_{filter,mangle,raw}
- inicjalizacja wywalała się na sprawdzaniu wyrównania struktur).

Na razie nie sprawdzałem, czy na x86 można ją bezkarnie aplikować
(powinno być OK - rozwiązanie ściągnąłem z odpowiednika dla v4,
działającego poprawnie na x86 i ppc) - może komuś innemu by się wcześniej
chciało? :)
(Ja będę sprawdzał najwcześniej w przyszłym tygodniu)