2.6.7

Wojciech 'Sas' Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Czw, 17 Cze 2004, 09:25:08 CEST

On Thu, 17 Jun 2004, Jakub Bogusz wrote:

> Z jakiego powodu?
sam kernel startuje, init sie wywala krzyczac cos i ld.so ...
Ale glibc jest juz przeniesione z test do ready ...

> - właśnie mi się wywaliło przy przełączaniu konsoli podczas uruchamiania
>   linksha. Nawet spokojnie poczytać newsów i pooglądać zdjęć przy
>   śniadaniu nie można :/
A uzywasz FB ?
Zauwazylem, ze jego [FB] stabilnosc znaczaco spadla ...

					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}