2.6.7

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Czw, 17 Cze 2004, 09:39:13 CEST

On Thu, Jun 17, 2004 at 09:25:08AM +0200, Wojciech 'Sas' Cieciwa wrote:

> sam kernel startuje, init sie wywala krzyczac cos i ld.so ...
> Ale glibc jest juz przeniesione z test do ready ...

???!
Po zainstalowaniu tego glibca stracimy builder ac-sparc.
Sam pakiet jest też zepsuty (locale-archive źle wygenerowane).

> A uzywasz FB ?
> Zauwazylem, ze jego [FB] stabilnosc znaczaco spadla ...

Używam fb, każde inne rozwiązanie to zbyt duża niewygoda dla mnie.

Ciekawe czy inne CONFIG_FB_*_ACCEL działają tak samo, jak ta dla tdfxfb
(tzn. służą wyłącznie do wywalania jądra) - jest to dość prawdopodobne...