kernel na sparc32 - SUN4, PCI?

undefine w aramin.net undefine w aramin.net
Śro, 3 Mar 2004, 20:12:36 CET

On Wed, Mar 03, 2004 at 07:19:16PM +0100, Jakub Bogusz wrote:
> Przy poprawianiu budowania 2.6 na sparc32 natknąłem się na coś takiego:
> w kernel-sparc*.config włączona jest opcja CONFIG_SUN4 (która była
> wyłączona w 2.4) - czy tak ma być?
z tego co wiem SUN4 się kłóci z SUN4M/C/D i na nią powinno być osobne
jajko. W każdym razie musi być inne.

> Ponadto aktualnie kompilacja SUN4 jest zepsuta (definicje
> z asm-sparc/pgtsrmmu.h odwołują się do srmmu_nocache_pool zdefiniowanego
> w mm/srmmu.c, podczas gdy SUN4 używa zamiast niego mm/nosrmmu.c) - więc
> chyba mało kto tego używa...
sądzę że nikt ;)

> Druga rzecz to PCI (możliwość włączenia którego pojawia się po
> wyłączeniu SUN4) - wprawdzie pozwala skompilować Dużo Różnych Rzeczy,
> ale w sparc32 chyba nie bardzo ma sens - przynajmniej wg helpa.
> W 2.4 było wyłączone, więc i tu chyba można tak zostawić?
nie wiem, ja mam tylko dwa classice w których nie ma pci. Nie słyszałem
też o żadnych normalnych sparcach 32 które by miały pci

a - na liscie aurory ostatnio się pojawiła informacja z jajko 2.6 ma
jakieś problemy z sparc32, dlatego też zostają na razie na 2.4

--
Andrzej Dopierała
Prywatnie.