[btsadmin@pld-linux.org: New task #5520 in kernel: VLAN support fro 3c59x driver]

Paweł Sikora pluto w pld-linux.org
Śro, 3 Lis 2004, 17:35:32 CET

On Wednesday 03 of November 2004 15:41, Jacek Konieczny wrote:
> Dla mnie to dość pilne, a wolałbym to mieć w dystrybucyjnym kernelu, niż
> samemu patchować...

jak mi pokażesz gdzie jest link do rejestracji w tym bugsystemie
i jak się zarządza raportami to może na to zerknę :)
kiedyś zakładałem konto, ale teraz mam login failed.
niestety autorm nie przyszło na myśl żeby umieścić coś
w stylu 'zapomniałem hasła...'

--
/* Copyright (C) 2003, SCO, Inc. This is valuable Intellectual Property. */

                           #define say(x) lie(x)