[btsadmin@pld-linux.org: New task #5520 in kernel: VLAN support fro 3c59x driver]

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Śro, 3 Lis 2004, 20:03:12 CET

On Wed, Nov 03, 2004 at 05:35:32PM +0100, Paweł Sikora wrote:

> jak mi pokażesz gdzie jest link do rejestracji w tym bugsystemie
> i jak się zarządza raportami to może na to zerknę :)

Cieciwa już nałożył na LINUX_2_6_8 :-)

> kiedyś zakładałem konto, ale teraz mam login failed.

Zakładałeś w nowym, czy w starym systemie? Konta ze starego są
nieaktywne (nie było możliwości ich sensownej weryfikacji), w nowym
trzeba założyć nowe.

> niestety autorm nie przyszło na myśl żeby umieścić coś
> w stylu 'zapomniałem hasła...'

Droga wolna, żeby to zaimplementować. Nawet jakiś kawałek kodu do tego
tam AFAIR jest, ale zakomentowany.

Pozdrowienia,
	Jacek