2.6.14.3-2.3 nie działa na sparc64

"Wojciech \"Sas\" Cięciwa" cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Wto, 13 Gru 2005, 11:31:44 CET

Jakub Bogusz napisał(a):
[...]

>Za wzorki na konsoli szeregowej prawdopodobnie odpowiada bootsplash...
>Ktoś potrzebuje bootsplasha na sparcu64?

nie, niemam zadnych wzorkow. normalnie startuje, ale jak mi sie pojawia
prompt do logina to nie reaguje na zadne klawisze.
Bez wzgledu, czt klawiatura jest wkompilowna na stale, czy w module, czy
kbd jest czy niema ...

[...]

> /dev/scsi/host0/bus0/target1/lun0: p1 p2
>Unimplemented SPARC system call 188
>Unimplemented SPARC system call 188
>Unimplemented SPARC system call 188
>Unimplemented SPARC system call 188
>VFS: Mounted root (ext2 filesystem) readonly.

ale to "Unimplemented SPARC system call 188" mnie sie pojawialo na
2.6.14 i system wstawal [klawa nie dzialajaca]
i dzialal, ale w sytuacji, kiedy konsola byla niedostepna nie na wiele
mi sie to przydawalo.