ADMINISTRACYJNE: serwer list dyskusyjnych

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Pon, 19 Gru 2005, 15:00:04 CET

cześć !

jutro znaczy się wtorek, 20 grudnia 2005, aktualny serwer list
zostanie wyłączony z godziną 8.00 lub 8.30, (zależy jak będę w pracy
oraz speedi, aktualny jeszcze list admin)

od chwili wyłączenia zostaną rozpoczęte prace mające na celu
przeniesienie list:

pld-announce
pld-betatesters
pld-bugs
pld-builder-stable
pld-cvs-commit
pld-devel-en
pld-devel-pl
pld-discuss-pl
pld-doc
pld-embedded-pl
pld-installer
pld-kernel
pld-livecd-en
pld-livecd-pl
pld-logs-builder
pld-logs-th
pld-pinfo
pld-rc-scripts
pld-security-announce
pld-security-team
pld-users-en
pld-users-pl
poldek
solidpop3d-announce
solidpop3d-list
llh-announce
feedback (będzie sprawdzane spamassasinem)

na nowy serwer (miejsce zrobione przez adamg)

prace potrwają jakiś czas, moze ze 2 godzi,a może dłużej, zalezy jak sie wszystko
ułoży, chciałbym tego samego dnia włączyć, sprawdzić i ew poprawki i
zapomnieć o problemie.

archiwa będą dostępne po ponownym odtworzeniu przez mailmana, czyli to
trochę potrwa i wtedy włączymy nowy serwer, jak nic nie nawali to będzie
wszystko grało i pracowało ;-)

czego wam i sobie życzę :)

abram

ps: pisze na listy które subscrybuję, jakby ktoś tm mógł to
rozpowszechnić na inne, na które ja nie posłałem.
--
Moskiewskie zakłady spirytusowe "Duch Lenina" rozpoczęły produkcję
wódki w butelkach z lewym gwintem. Ten podły chwyt poniżej pasa