aacraid

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Czw, 29 Gru 2005, 10:10:36 CET

czesc

2.6.11.10-6

aacraid adatpec 2200S z 2 dyskami U320, cache dla zapisu
wyłączone, przy duzych operacjach dyskowych mam:
aacraid: Host adapter resetu request. SCSI HANG ?

wczesniej były inne problemy, np cykające dyski albo co, ale
to przestało po upgrejdzie biosu kontrolera, tzn raid0 i raid5
zaczął poprawnie działać. (aktualnie mam raid1)

wywołanie dowolnej komendy to:
input/output error albo bus error
i zachowuje się tak jakby mu się dyski odłączyły

wtf ? szukam gogle i wielkie Gie !

czarna rozpacz
--
Moskiewskie zakłady spirytusowe "Duch Lenina" rozpoczęły produkcję
wódki w butelkach z lewym gwintem. Ten podły chwyt poniżej pasa