Kontroler scsi intel.

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Śro, 4 Maj 2005, 11:47:25 CEST

czesc

hm, znalazłem takiego o to cudaka na stronie intela:
Intel SRCZCR Raid Controller

jest to coś montowane na płytach pod Xeony i teoretycznie
obsługuje raid 0/1

narazie szukałem jakiego to to modułu używa w googlach (nic konkretnego)

więc może ktoś kernelowy podpowie czy to to jest w naszych jajkach
obsługiwane ? czy nie ?

pytanie jest stąd że przypmierzam się do nowego sprzetu

abram
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba