Kontroler scsi intel.

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Śro, 4 Maj 2005, 11:50:35 CEST

On Wed, May 04, 2005 at 11:47:25AM +0200, Michal Abramowicz wrote:
> czesc
>
> hm, znalazłem takiego o to cudaka na stronie intela:
> Intel SRCZCR Raid Controller

dobra :> ruski jazyk git, podejrzewam że "gdth"

używa wogole ktoś tm takiego sprzętu ? z czymś takim ?

obniżyło by mi to koszt sprzętu, bo tak to
płyta za jakies 1200 + kontroler adapteca za 1800 (netto)

a tak płyta z kontrolerem juz za >1400

abram
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba