problem z conntrackiem

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Wto, 13 Wrz 2005, 23:57:33 CEST

On Tue, Sep 13, 2005 at 11:42:25PM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:
> On Tue, 13 Sep 2005, Andrzej 'The Undefined' Dopierała wrote:
> [...]
>
> Podobno na amd64 2.6.13 dopiero jest rozsądne...
hm..
a coś więcej?
bo ogólnie to mi wszystkie działają, tylko akurat na tej maszynce..
trochę mało stabilnie ;) (ale - jest dosyć mocno obciążona...)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI