problem z conntrackiem

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Pią, 23 Wrz 2005, 00:32:55 CEST

On Tue, Sep 13, 2005 at 11:57:33PM +0200, Andrzej 'The Undefined' Dopierała wrote:

> hm..
> a coś więcej?
> bo ogólnie to mi wszystkie działają, tylko akurat na tej maszynce..
> trochę mało stabilnie ;) (ale - jest dosyć mocno obciążona...)
kilka kolejnych oopsów w załączniku

oops1 i 2 - po wymianie sieciówki 3coma(moduł typhoon) na intela
oops3 - oops z 3coma
oops4 - oops gdzie nie widze nic o sieciówkach ;)

ma ktoś pomysł gdzie szukać rozwiazania?
jeżeli uznać ze po prostu driver od intela i 3coma nie działa - to
jakiej sieciówki użyć która nie będzie mieć problemów?

cały pozostały sprzęt już był wymieniany, włącznie z zasilaczem, płytą,
procesorem, pamięcią.. więc na 99% winą tu jest jajko.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI