ueagle a kernele > 2.6.14.7-5

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Śro, 28 Cze 2006, 15:33:35 CEST

On Wed, Jun 28, 2006 at 02:55:29PM +0200, Marcin Kurzyna wrote:
> jedyne co mi nie działa to ponowne połączenie po rozłączeniu (tak - mam pesist
> i maxfail) - twierdzi że "address already in use" i się poddaje. natomiast
> odpalone z palca ifup ppp0 podnosi ponownie od ręki - cron 's my friend ;-)

a mi działa, tzn po rozłączeniu USB, kabla juz nie sprawdzałem

ppp/options ->
user "hb9dPTq w neostrada.pl"
plugin pppoatm.so
0.35
noipdefault
defaultroute
persist
noauth
nobsdcomp
nodeflate
nopcomp
novjccomp
noaccomp -am
debug
## u mnie niestety działa to jakoś niedokońca, ale podnosi interfejs
## 8x na 10 przypadków wypięcia modemu/lini
maxfail 0
lcp-echo-interval 10
lcp-echo-failure 10
EOF

ifcfg-ppp0 ->
DEVICE="ppp0"
PERSIST="yes"
ONBOOT="yes"
PERSIST=yes
DEFROUTE=yes
USEPEERDNS=yes
AUTH=no
MTU=1500
DEBUG=yes
MAXFAIL=0
PPPOA=yes
PPPOA_VPI=0
PPPOA_VCI=35
EOF

oczywiscie na tym nowym jajki pomogło to co podałeś use_iso costam
costam

zdrówko,
abram
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba