ueagle a kernele > 2.6.14.7-5

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Śro, 28 Cze 2006, 15:40:16 CEST

zebyu nie było:1

1. wypięcie lini tepsy
przestaje działać, ppp0 dalej ma adres, pisze ze error
z synchronizacją,
poczekałem parę chwil, wpięłem kabel, wypluł że firmware costam
ze sie zsynchronizował i ze jest ok, klilka lcp echo costam costam
i działa, ipek się nei zmienił, pppd się nie zrestartował.

nie chciało mi się czekać.

2. wypięcie usb,
przestaje działać, dużo wpisów w logu, ppp0 dalej ma ipka
zakładam usb, pisze ze new device, podaje costam ze nowe device w usb,
bla bla , zsynchronizował, ppp0 straciło po dłuższej chwili (koło 1 min)
ipka, potem ładnie się połączył (tak jak startuje, ipek taki siaki dns
owaki)
i działa

;-)

abram

ps: czasami działa mi wszystko w pld aż sie sam dziwię ;D

--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba