grsec full w 2.6.16 i 2.6.17

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Pon, 25 Wrz 2006, 21:27:19 CEST

Mniej wiecej Mon, Sep 25, 2006 at 08:38:35PM +0200, zainteresowany Paweł Gołaszewski rzekl:

> Wiesz, są różne zboczenia. Większość skutecznie się leczy ;)

> Kombinacji?
> kernel
> kernel-grsec	(czyli grsec+pax)
>
> To dużo?

A nie wiem, może ktoś będzie chciał grsec bez paksa...
Albo kernel-desktop.spec, czy wersję laptopową; no i pakiety
okołokernelowe. A, no i xeny jeszcze :)

> A co _realnie_ dają ci losowe PID-y, poza baładanem i narzutem (tak na
> wyczucie) przy tworzeniu numerka?

Było kilka exploitów, które bazowały na tym, że PIDy są kolejno.

Może po prostu trzeba zrobić różne kernele i zobaczyć jak się przyjmie
to.

Zbyniu
--
%% Absolutely nothing we trust %%