grsec full w 2.6.16 i 2.6.17

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Pon, 25 Wrz 2006, 22:11:59 CEST

On Mon, 25 Sep 2006, Zbyniu Krzystolik wrote:

> A nie wiem, może ktoś będzie chciał grsec bez paksa... Albo
> kernel-desktop.spec, czy wersję laptopową; no i pakiety okołokernelowe.
> A, no i xeny jeszcze :)

> Było kilka exploitów, które bazowały na tym, że PIDy są kolejno.

Jakiś przykład? Bo sobie jakoś nic nie przypominam..

Poza tym - czy nie kwestia tego, że po prostu gotowce nie będą chodziły?

> Może po prostu trzeba zrobić różne kernele i zobaczyć jak się przyjmie
> to.

...a jak określisz co się przyjęło...?

Ja bym był raczej za tym, żeby _sensowne_ ficzery, które nie powodują
żadnych problemów normalnie i są włączalne/wyłączalne włączać do
normalnego kernela.
Ale to utopia.