CONFIG_VSERVER_AUTO_LBACK

Pon, 1 Paź 2007, 22:53:18 CEST

On Mon, 01 Oct 2007, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> W jaki sposób włączyć?

http://www.nongnu.org/util-vserver/doc/conf/configuration.html
Szukaj nflags.

> Na #vserver piszą, że można wyłaczyć i manualnie ustawiać jak się chce IPka
> ale nic o tym by się dało w drugą stronę.

Albo sie czegos najarali albo problemy w tlumaczeniu albo ja jestem slepy ;)
Przegladalem kod kernelowy i ta opcja poprostu wymusza na stale flage
lback_remap i nie widzialem zeby sie to gdziekolwiek dawalo wylaczyc.

Janek
--
Jan Rekorajski            |  ALL SUSPECTS ARE GUILTY. PERIOD!