CONFIG_VSERVER_AUTO_LBACK

Arkadiusz Miskiewicz arekm w maven.pl
Pon, 1 Paź 2007, 23:01:36 CEST

On Monday 01 of October 2007, Jan Rekorajski wrote:

> http://www.nongnu.org/util-vserver/doc/conf/configuration.html
> Szukaj nflags.

> Albo sie czegos najarali albo problemy w tlumaczeniu albo ja jestem slepy
> ;) Przegladalem kod kernelowy i ta opcja poprostu wymusza na stale flage
> lback_remap i nie widzialem zeby sie to gdziekolwiek dawalo wylaczyc.

1191269415 M * daniel_hozac CONFIG_VSERVER_AUTO_LBACK is a convenience option,
it handles it automatically.
1191269443 M * daniel_hozac you can set remap_lback and hide_lback in nflags,
and set the lback address with /etc/vservers/<guest>/interfaces/lback
1191269569 M * daniel_hozac well, if you say no to the automatic one, you of
course have to do it manually..

Chyba jest tak, że remap_lback włącza remapowanie ale adres dla loopbacka
trzeba ręcznie tworzyć via w/w plik. Z kolei nie wiem co robi hide_lback -
czy tylko ukrywa interfejs czy całkiem go wyłącza.