CONFIG_VSERVER_AUTO_LBACK

Arkadiusz Miskiewicz arekm w maven.pl
Wto, 2 Paź 2007, 12:51:37 CEST

On Monday 01 of October 2007, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Chyba jest tak, że remap_lback włącza remapowanie ale adres dla loopbacka
> trzeba ręcznie tworzyć via w/w plik. Z kolei nie wiem co robi hide_lback -
> czy tylko ukrywa interfejs czy całkiem go wyłącza.

Sprawdziłem - jest tak, że można mieć w obie strony.

CONFIG_VSERVER_AUTO_LBACK=y
echo "~lback_remap" > /etc/vservers/xyz/nflags
echo "~hide_lback" >> /etc/vservers/xyz/nflags

daje ten sam efekt co

CONFIG_VSERVER_AUTO_LBACK is not set
echo "lback_remap" > /etc/vservers/xyz/nflags
echo "hide_lback" >> /etc/vservers/xyz/nflags

IMO CONFIG_VSERVER_AUTO_LBACK powinno być włączone by default - daje lepsze
przybliżenie do standardowego hosta wewnątrz guesta (np. telnet 127.0.0.1
działa od kopa + daje domyślnie to samo zachowanie co np. vserver w
poprzednich PLDowych jajkach (testowane 2.6.17)).