Skrypcik do robienia profilu

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Wto, 17 Sie 2004, 23:31:44 CEST

On Sun, Aug 15, 2004 at 04:52:14PM +0200, Maciej Górnicki wrote:
> Witam,
> Popełninłem mały skrypcik, który po podaniu mu plików i katalogów które

To ja mam dwie uwagi:

> #!/bin/bash
>
> #PLD_LIVECD_CONFIG_DUMP v0.1
> #Maciej Gornicki (gutko w poczta.onet.pl) (c)GPL

Ten nagłółek oczywiście powinien zostać, chociaz zmienionej formie, bo
prawa autorskie należą do GPL ;)

> #PL
> [ ciach ]
> #Milej zabawy!
>
> #ENGLISH
> [ ciach ]
> #Have fun!

Opis fajny, ale imho powinień wylecieć gdzieś na bok, do innego pliku.

> mkdir /dump_temp
> how_many=${#files[@]}
> i=0
> while (( $i < $how_many ));
>     do
> 	cp --parents -p -R  ${files[i]} /dump_temp
> 	(( i+=1 ))
>     done
> cd /dump_temp
> tar cvzf ~/profile.tgz *
> cd /
> rm -rf dump_temp
> cd

A wszystkie te linijki nie możnaby zastąpić:
   tar czvf ~/profile.tgz ${files[*]}
?

   PLD Linux developer   | Everybody needs some solid rock, I know I do.