Skrypcik do robienia profilu

Maciej Górnicki gutko w poczta.onet.pl
Śro, 18 Sie 2004, 12:38:08 CEST

>Ten nagłółek oczywiście powinien zostać, chociaz zmienionej formie, bo
>prawa autorskie należą do GPL ;)

No to w/g przepisu z GPL :)  :

/#/PLD_LIVECD_CONFIG_DUMP v0.1
#Skrypcik przeznaczony do tworzenia spakowanego (*.tgz) profilu PLD Live CD./
/#Copyright (C) 2004 /Maciej Górnicki (gutko w NOSPAM@poczta.onet.pl)/

#Niniejszy program jest wolnym oprogramowaniem; możesz go
#rozprowadzać dalej i/lub modyfikować na warunkach Powszechnej
#Licencji Publicznej GNU, wydanej przez Fundację Wolnego
#Oprogramowania - według wersji 2-giej tej Licencji lub którejś
#z późniejszych wersji.

#Niniejszy program rozpowszechniany jest z nadzieją, iż będzie on
#użyteczny - jednak BEZ JAKIEJKOLWIEK GWARANCJI, nawet domyślnej
#gwarancji PRZYDATNOŚCI HANDLOWEJ albo PRZYDATNOŚCI DO OKREŚLONYCH
#ZASTOSOWAŃ. W celu uzyskania bliższych informacji - Powszechna
#Licencja Publiczna GNU.

#Z pewnością wraz z niniejszym programem otrzymałeś też egzemplarz
#Powszechnej Licencji Publicznej GNU (GNU General Public License);
#jeśli nie - napisz do Free Software Foundation, Inc., 675 Mass Ave,
#Cambridge, MA 02139, USA.

>Opis fajny, ale imho powinień wylecieć gdzieś na bok, do innego pliku.

Pomyslalem ze LiveCD ze wzgledu na sposob dzialania moze byc adresowane
do mniej oblatanych w linuksie
to lepiej wsadzic wszystko razem latwe do znalezienia, zeby nie bylo
marudzenia "a co to robi i jak", "a jak to odpalic",
"spakowalem /proc i mi lodówka wybuchła" itd...

>A wszystkie te linijki nie możnaby zastąpić:
>   tar czvf ~/profile.tgz ${files[*]}
>?

przetestowalem na takiej konfiguracji

files=(
#BEGIN LIST
/etc/resolv.conf
/etc/X11/xorg.conf
#/etc/X11/XF86Config
/etc/rc.d/rc.local
/etc/sysconfig/*
/home/users/user/.*
#END LIST
)

i okazalo sie ze w profilu lądują katalogi
/home/users/user/.*
/user/.*    <--- to nie wiem z jakiej racji
wiec profil zajmuje 2x wiecej miejsca i bedzie smiecic w /
Wynika to pewnie z automatycznego sposobu obliczania ilosci rzeczy do
spakowania czy czegos podobnego. w kazdym razie to był moj pierwszy
skrypcik, który powstawał w wielkich bólach jako
ze nie mialem zielonego pojecia o skladni basha :)