pld na hdd

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Pią, 2 Lip 2004, 19:04:19 CEST

On Fri, Jul 02, 2004 at 10:39:47AM +0200, Rutkowscy wrote:
> Proszę administratota o odłączenie mnie i zaprzestania przysyłania
> informacji i wiadomości z tej witryny.

Kilka razy podano już Ci informacja jak się wypisać.

Wykaż się więc odrobiną zaangażowania i zastosuj się do tych porad. A
jeśli nie potrafisz ich znaleźć - w mailu na samym dole masz adres do
strony z informacjami o tej liście. Nikt nie będzie tu robił za Ciebie
czegoś, co możesz i powinieneś zrobić sam.

I zacznij stososować się do netykiety - wycinaj cytaty, zostawiając
niezbędne minimum do zachowania kontekstu. Niestosowanie się do nich
jest oznaką braku kultury, łamaniem ogólnie przyjętych zasad i
jednocześnie brakiem szacunku względem osób do których piszesz.

   PLD Linux developer   | Everybody needs some solid rock, I know I do.