pld na hdd

Rutkowscy rutkowscy1 w neostrada.pl
Pon, 5 Lip 2004, 18:13:20 CEST

Dnia pią 2. lipca 2004 19:04, Adam Gołębiowski napisał:
> Wykaż się więc odrobiną zaangażowania i zastosuj się do tych porad. A
> jeśli nie potrafisz ich znaleźć - w mailu na samym dole masz adres do
> strony z informacjami o tej liście. Nikt nie będzie tu robił za Ciebie
> czegoś, co możesz i powinieneś zrobić sam.
>
> I zacznij stososować się do netykiety - wycinaj cytaty, zostawiając
> niezbędne minimum do zachowania kontekstu. Niestosowanie się do nich
> jest oznaką braku kultury, łamaniem ogólnie przyjętych zasad i
> jednocześnie brakiem szacunku względem osób do których piszesz.
Dziękuję za rady szczególnie te o kulturze. Moim marzeniem jest zostać
wyłączonym z tego forum. Prosiłem o to kilka razy ale bez efektu. Być może
jestem zbyt mało inteligentny, aby używać dystrybucji PLD skoro wszystkie
czynności, jakie wykonywałem w celu odłączenia się od tego forum, nie
odniosły skutku. Jeszcze taka uwaga: komputery są nie tylko dla informatyków
ale równierz (i chyba to głównie) dla osób tylko je używających. Tacy robią
dużo błędów mimo zaangażowania.
Pozdrawiam wszystkich
B. Rutkowski