(brak tematu)

gregl w o2.pl gregl w o2.pl
Pon, 5 Lip 2004, 10:29:05 CEST

Odnośnie sterowników fglrx - w 1.0 beta 2 nie łąduje się do modules,
co mi pisze na samym wstępie. Po zainstalowaniu na hdd dalej nie
ładuje się sterownik fglrx. Wgrałem natomiast brakującą paczkę do
core-OpenGL z X11 i wówczas działają programy pod OpenGL ale
ślimaczą się niebywale. Pytanie czy będą sterowniki fglrx w wersji 1.0.
Drugie pytanie: jeżeli będą te sterowniki to czy będą oparte na
najnowszych sterownikach Ati gdzie poprawiono błąd współpracy z
płytami zbudowanymi na ViaKT400. W starych sterownikach musiałem
jedne wpis apgart. nie pamiętam już jak dalej leciało. Bez tej
poprwaki fglrx dziąłał jakgdyby go nie było.
Kolejne: po instalacji na dysk muszę pracować wyłącznie pod Gnomem
ponieważ kiedy włączę KDE dźwięk zaczyna szaleć tzn. pogarsza się
znacznie jakość. Mam kartę Terratec Aureon Space na Envy-HT. Pod
gnomem alsa działa bezproblemowo i dźwięk jest genialny, a po
właczeniu Jacka działa genialnie. Na marginesie nie działa alsaconf.
Po włączeniu w konsoli wyszukuje karty dźwiękowe bez końca, więc
wymiana karty skończyła się reinstalacją systemu.
Kolejne: po zainstalowaniu na HDD doinstalowałem sobie gDesklets i
po uruhcomieniu - nic nie zadziałało. Właczyłem w konsoli. Zpis był
następujący - gtk.mainloop depercated try gtk.main - nie wiem
dokładnie co to znaczy.

gregl w o2.pl Grzegorz Liniewiecki