Eagle w 1.0-beta2

Marcin Ziolkowski m.ziolkowski w interia.pl
Pią, 9 Lip 2004, 02:08:09 CEST

Wydaje mi się, że wersja 1.0-beta2 zawiera jakiś błąd modułu do obslugi Neo+
na modemie Sagem. W 0.95 moduł był ładowany przez hotpluga bez problemu
teraz jest błąd.

Podczas startu wyskakuje:

Starting hotplug service .......... [BUSY]modprobe: FATAL: Error inserting
eagle_usb (/lib/modules/2.6.7/kernel/drivers/usb/eagle-usb.ko.gz): unknown
symbol in module or unknown parameter (see dmesg)

... can't load module eagle-usb
missing kernel or user mode driver eagle-usb

dmesg daje:
eagle_usb: Unknown symbol wait_ms

Sprawdzałem wersję mini, nie wiem jak jest w pełnej.
Marcin.