Instalacja PLD LiveCD 1.0 Beta2

niewod w kicia.ch.pwr.wroc.pl niewod w kicia.ch.pwr.wroc.pl
Pią, 12 Lis 2004, 22:23:08 CET

On Fri, 12 Nov 2004, anpen w onet.pl wrote:

> Witam czy może ktoś mi pomóc w intalacji PLD LiveCd 1.0 Beta2 na twardy dysk odpalam konsolę i daje /root/installer/installer.sh   pojawia się (i tu właśnie zaczynają się schody ) instalator ale w języku angielskim ???

Jest po ang.
Wiesz dałeś trochę za mało danych, żebyśmy mogli Ci pomóc.
Czy masz stworzoną partycję dla Linuksa?
Bo chyba po wybraniu portycji to można klikać już w ciemno.
Ach czy masz w PLDLive sieć, jeżeli tak to możesz łapać mnie na jabberze.
JID w stopce, wtedy bedzie można zrobić instalację krok po kroku.

Waw

--
  Wawrzyniec Niewodniczański	E-MAIL: niewod(at)kicia.ch.pwr.wroc.pl
        vel LarryN          WWW:http://ch.pwr.wroc.pl/~niewod/en-index.php