Instalacja PLD LiveCD 1.0 Beta2

sp8wjs w onet.pl sp8wjs w onet.pl
Pią, 12 Lis 2004, 23:18:28 CET

niewod w kicia.ch.pwr.wroc.pl napisał:

>Jest po ang.
>Wiesz dałeś trochę za mało danych, żebyśmy mogli Ci pomóc.
>Czy masz stworzoną partycję dla Linuksa?
>Bo chyba po wybraniu portycji to można klikać już w ciemno.
>Ach czy masz w PLDLive sieć, jeżeli tak to możesz łapać mnie na jabberze.
>JID w stopce, wtedy bedzie można zrobić instalację krok po kroku.
>
>Waw
>
>--
>  Wawrzyniec NiewodniczańskiE-MAIL: niewod(at)kicia.ch.pwr.wroc.pl
>        vel LarryN          WWW:http://ch.pwr.wroc.pl/~niewod/en-index.php
> [...]

Witaj Wawrzyniec, tak masz rację trochę mało danych jeżeli chodzi o PLD LiveCD to nie mam utworzonej partycji mój dysk to 80GB  na nim 3 partycje 10GB jest WinXP i 2 partycje FAT32 na PLD LIveCD mam 35GB, co do sieci tak jak odpalam LiveCD sieć działa bo jest przydzielana jako DHCP (taka osiedlowa sieć z TV kablowej). Napisz dokładniej jak Cię łapać nie znam  jabbera czasami jestem na kadu 9440529 lub tlenie anpen.

Serdecznie Pozdrawiam Andrzej