Bootowanie 0.95 na i815 bez wbudowanej karty graficznej

havner havner w smtp.kamp.pl
Wto, 2 Sie 2005, 02:31:58 CEST

On Mon, Aug 01, 2005 at 01:01:58AM +0200, Daniel Dawid Majewski wrote:
> Tak, jak pisałem w pierwszym poście, po załądowaniu jądra :
> ------------
> IDE0:	piix
> ..
> hdc: AOPEN CD-RW CRW5232 1.05 20040324, ATAPI CD/DVD-ROM drive
> ..
> hdc: lost interrupt
> hdc: lost interrupt
> ..
> hdc: ATAPI 40X CD-ROM CD-R/RW CD-MRW drive, 2048kB Cache, UDMA(33)
> ..
> hdc: lost interrupt
> hdc: lost interrupt
> [...]

Jedyne co mi przychodzi jeszcze do glowy to cos nakopane w samym
driverze piix w tej wersji jadra co jest na live, ale to sie nie powinno
objawiac w ten sposob. Nie jest to w kazdym razie zwiazane z sama
konstrukcja live.

Sprobuj to moze odpalic na CD-R (nie RW)

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer                                    http://www.pld-linux.org