sh-utils (program printf i skrypty rc)

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w misiek.eu.org
Pon, 19 Lip 1999, 12:48:54 CEST

[czwartek, 15 lipiec 1999], Bartosz Waszak napisał(a):

> W funkcji   show zauważyłem, że  jest   stosowany  program printf, który  się
> znajduje  w /usr/bin  , a partycja user może być na osobnej partycji -- i  co
> wtedy.
zaktualizuj sh-utils do tego z CVSu

--
 _____  __    ____       arkadiusz miśkiewicz      misiek w pld.org.pl
 \  _  \\  \  \    \  tel. +48 604395925  sysadm: zsz2.starachowice.pl
 /__/   /____//____/     Polish Linux Distribution with IPv6 support