rc-scripts

Jan Rekorajski baggins w pld.org.pl
Pon, 3 Kwi 2000, 01:45:29 CEST

[niedziela, 02 kwiecień 2000], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> [...]
[ciach reszte rant'u]

> Janek możesz coś powiedzieć o koncepcji według jakiej chcesz to robić
> i/lub coś Co sie nie podoba. Chodzi o taką kontroplną konwersację w
> trakcie której może warto żeby nad tymi rzeczami sie zastanowić w kilka
> osób.

To wszystko jest proste, to były najzwyklejsze BUGI:

1) Nie działał IPX, wogóle. Poprawiłem.
2) Głupie skrypty brały nazwe i-face nie ze zmiennej $DEVICE tylko z
	nazwy pliku (ifcfg-cośtam). Bez sensu to było. Poprawiłem.
	Efekt był taki że nie dało się zrobić
	`ifup eth0.dzisiaj-jestem-w-innej-sieci` bo szukał _w kernelu_
	urządzenia eth0.dzisiaj-jestem-w-innej-sieci. Mocne.

Janek
BOFH, type MANIAC         |                   -- TROOPS by Kevin Rubio