rc-scripts

Pon, 3 Kwi 2000, 03:56:44 CEST

On Mon, 3 Apr 2000, Jan Rekorajski wrote:
[..]

> To wszystko jest proste, to były najzwyklejsze BUGI:
>
> 1) Nie działał IPX, wogóle. Poprawiłem.
> 2) Głupie skrypty brały nazwe i-face nie ze zmiennej $DEVICE tylko z
> 	nazwy pliku (ifcfg-cośtam). Bez sensu to było. Poprawiłem.
> 	Efekt był taki że nie dało się zrobić
> 	`ifup eth0.dzisiaj-jestem-w-innej-sieci` bo szukał _w kernelu_
> 	urządzenia eth0.dzisiaj-jestem-w-innej-sieci. Mocne.

No to chyba przy okazji znalazłeś źródło błędu na który nadziałem kilka
dni temu. Przy wypełnionej zmiennej IPADDR_ALIASES i próbie podniesienia
tak obdefiniowanego urządzenia następowało total freez na interfejsie
który był podnoszony, i który miał wypełnione IPADDR_ALIASES (od wnętrza
wyglądało to dość dziawnie bo interfejs był podnieciony i nawet ping do
interfejsu docierał ale z zewnarz było głucho). Work aroud jaki przez
przypadek znalazłem w kilk minut po stwierdzeniu tego był taki żeby
skopiować ifcsg-eth0 do eth0 (akurat robiłem to interfejsie eth0).

Jeżeli tak w istocie będzie i to co zmodyfikowałeś usuwa także powyższe to
chyba będzie za kawałek rc-scripts 0.2.1 (z tego co wiem to jeszcze są
szykowane poprawki do tego żeby praca z rootfs po NFS była możliwa ale w
razie czego może to zaczekać na 0.2.2.

W sumie trochę na wyrost poprosiłem o wyjaśnienia bo z kontekstu IMHO
wyglądało, że zmiany jakie chcesz robić mają wychodzić dużo dalej :)

W sumie co jeszcze trzeba do IPX (pakiety) i (przy okazji) jak wygląda
przy okazji sprawa definiowania tuneli IPX over IPv[46] ? i/lub odwrotnie
(?).

kloczek