rc-scripts

Bartosz Waszak waszi w pld.org.pl
Pon, 3 Kwi 2000, 10:12:03 CEST

[poniedziałek, 03 kwiecień 2000], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Jeżeli tak w istocie będzie i to co zmodyfikowałeś usuwa także powyższe to
> chyba będzie za kawałek rc-scripts 0.2.1 (z tego co wiem to jeszcze są
> szykowane poprawki do tego żeby praca z rootfs po NFS była możliwa ale w
> razie czego może to zaczekać na 0.2.2.

Obecne poprawki, które już wprowadziłem, są wystarczające. Do
porpawnego nfsroot trzeba:

nfsfs.init -> montuje /usr itp -> przejrzec pakiety nfs -> czy knfsd
nie jest czasem przeterminowany i do wyrzucenia -> ZTCP to nfs-utils
jest nowa wersja knfsd.

1. Trzeba skopiowac do /var/state/tftp/adres_ip
   /bin/*
   /etc/* - i przyciac
   /lib/*
   /var/*
   /usr podmontowac
   /home tez (mozna zrobic autofs'em)
   /tmp mozna tez podmontowac
   /dev ja uzywam devfs

2. Skompilowac kernel z nfsroot (dodac do speca kernel.spec)
3. Siec moze byc modularna przy initrd
4. DHCP
5. NFS-SERVER

Mam koncepcje na skrypcik generujacy co trzeba i pakiet .spec do niego
wymagajacy wszystkiego poza DHCP (nie zawsze na jednej maszynie)

--
-=[   Bartosz Waszak   ]--[          She won' go Warp 7, Cap'n!            ]=-
-=[  waszi w pld.org.pl  ]==[            The batteries are dead!             ]=-