Problem z niedzialajacym network restart

Marek Obuchowicz elephant w pld.org.pl
Czw, 31 Sie 2000, 14:46:22 CEST

Hej!

Mam u siebie na kompie ponizsza konfiguracje.
Wydanie polecenia /etc/rc.d/init.d/network restart
powoduje, ze nie jestem wstanie pingowac hosta 195.116.186.65 - dopiero
restart maszyny pomaga.

Co dziwne, ip addrs i ip route pokazuja po takim restarcie, ze wszysto
wyglada na poprawne...

Drugi problem: nie dziala mi przypisanie adresu IPv6 do karty sieciowej,
dostaje komunikat No buffer space available od RTNETLINK. Nie ma to zwiazku
z pld-rc-scripts ale moze ktos bedzie wiedzial z czym ma :)

Moja konfiguracja:

DEVICE=eth0
IPADDR=195.116.186.94
PREFIX=32
IPV6_ADDR="3ffe:8010:5::2/48"
ONBOOT=yes

DEVICE=eth1
IPADDR=195.116.186.94
PREFIX=27
ONBOOT=yes

DEVICE=eth2
IPADDR=192.168.1.1
PREFIX=24
ONBOOT=yes

DEVICE=eth3
IPADDR=195.116.186.94
PREFIX=32
ONBOOT=yes

DEVICE=eth4
IPADDR=195.116.186.94
PREFIX=32
IPADDR_ALIASES="10.11.22.5/30"
ONBOOT=yes

/etc/static.routes:
eth0 to 195.116.186.65/32
eth0 to 0.0.0.0/0 via 195.116.186.65
eth3 to 195.116.186.74/32
eth4 to 195.116.186.66/32

Pozdrowienia,
  Marek

--
    __       Marek "Suonik" Obuchowicz, elephant w pld.org.pl
   /'_)___   Member of GNU generation, PLD project and "H"