SOURCES/rc-scripts-0.2.3.tar.gz zawiera stare pliki

Michal Kochanowicz mkochano w ee.pw.edu.pl
Wto, 11 Lip 2000, 20:50:30 CEST

Cześć

Problem jak w temacie. Przynajmniej plik rc.d/initd/functions pochodzi
ze starszej wersji rc-scripts. Chodzi mi głównie o to, że wersja
znajdująca się w tym tarballu miesza z kolorami w xtermie, co mi się
niezmiernie niepodoba ;).

A od czasu oficjalnego powstania wersji 0.2.3 trochę się już w repo
zmieniło, więc nie wiem, czy zwykłe spakowanie zawartości rc-scripts i
wrzucenie do SOURCES to dobry pomysł...
--
--==Michał Kochanowicz==--==--==BOFH==--==--==mkochano w ee.pw.edu.pl==--
--==PGP key: www.ee(...)/~mkochano/PGP/ or finger me @ miriam.ee...==--