System zamykany po błędzie fsck

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Sob, 29 Gru 2001, 00:36:12 CET

On Sat, Dec 29, 2001 at 12:04:34AM +0100, --s+ wrote:
> Ze zdziwieniem oczekiwałbym podniesienia się serwera,
> któremu brakuje opisanych w /etc/fstab urządzeń
> koniecznych do jego pracy.
A skąd ty możesz TERAZ wiedzieć jaka partycja kiedyś komuś się nie
podmountuje i czy będzie ona jest potrzebna? Wyobraź sobie że mi nie
podłączyła się partycja z chrootem dla zupełnie innej maszyny i jej brak
nie miałby ŻADNEGO wpływu na działanie systemu.

> Zatem mamy nową definicję "normalności", sprzeczną z dotychczasowymi
> wytycznymi językoznawców. Chociaż ja osobiście jestem przywiązany
> do dotychczasowej teorii, według której serwer nie przechodzi
> do runlevel 3 bez, dajmy na to, partycji /var.
Powtarzam pytanie. Skąd wiesz że to będzie partycja niezbędna dla
działania systemu? Po to sulogin wyświetla ten komunikat, żeby admin sam
mógł zadecydować, czy można iść dalej bez tej partycji.

A jeśli chodzi o twoje rozważania nad ,,normalnością'' to dyskusja z
tobą zaczyna mi przypominać dyskusję z Expertem...
--
--= Michal Kochanowicz==--==--==BOFH==--==--==michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--