opinia

Czw, 26 Lip 2001, 01:43:58 CEST

Interesuje mnie jeden drobiazg.

ifup ppp0

Czy ma od razu wrócić puszczając pppd w tle (ifup kończy wcześniej niż
wiadomo czy połączenie się udało czy nie) czy może powinien wisieć do
momentu aż pppd uzyska połączenie (opcja updetach)?

Obecnie jestem bardziej przekonany do opcji puszczania od razu w tło i
olewania czy uda się połączyć czy nie (tak zresztą jest w
rc-scriptsach na HEAD) ale interesuje mnie wasza opinia.

Inna sprawa, że miałem zamiar wrzucić używanie ppp-watch ale wyszło na
to, że to jest kawał badziewia i nie spodobało mi się kompletnie ;)

ps. co ciekawego dorobić w rc-scriptsach?

Myślałem o obsłudze wireless hardware (wireless-tools) ale znów to
będzie zrobione czysto teoretycznie jako, że nie mam skąd pożyczyć
odpowiedniego hardware.

Doszło też VLAN (nieco inny sposób niż w HEAD; IMHO ładniejszy) ale
jak narazie tylko w moim CVSie i w postaci łatki.
--
 Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD
 IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl/